Əsas səhifə Bizimlə əlaqə
AZ EN

Göstərdiyi xidmətlər:
ABTM haqqında təqdimat
Vakansiyalar İş axtaranlar
Əks əlaqə

Kurslar haqqında məlumat almaq
 
Training
Thomas
CIA

e-ABTC
 
Bütün ekspertlərimiz
Lətafət Rəhimli
Kod: LR


Lətafət Rəhimli 1998-ci ildə Qərb Universitetinin Biznesin idarə edilməsi fakultəsini Bank menecmenti ixtisası üzrə bitirmişdir. 2005-ci ildən etibarə müxtəlif ölkələrdə keçirilən biznes təlimlərində iştirak etmiş sertifikatları almışdır.

İş karyerasını 1999-cu ildə Bakı Qida Sənayesi Kollecində maliyyə mövzuları üzrə təlimçi kimi başlayan L.Rəhimli 2003-cü ildə Azercell Telecom MMC-nin Çağrı Mərkəzinin mütəxəssisi vəzifəsinə qəbul olundu. 2 ildən sonra o, şirkətin təlim mərkəzinin baş mütəxəssisi və 2006-cı ildən "Azercell Akademiyasının" məsləhətçisi və təlimçisi kimi fəaliyyət göstərirdi. Kadrların seçilməsi və onların təlim ehtiyaclarının diaqnostikası üzrə məsləhət, təlim və kouçinq xidmətlərində ixtisaslaşan Lətafət xanım 2014-cü ildə Actual MMC-ni təsis etdi və o vaxtdan etibarən bu şirkətin Direktoru və biznes təlimçisi/məsləhətçisi kimi fəaliyyət göstərir.

Müştəri xidməti, satış texnologiyaları və yumşaq vərdişlər mövzularında ola təlimlərdə ixtisaslaşan L.Rəhimli yalnız son bir neçə il ərzində nazirlik və idarələr, bank və bank olmayan kredit təşkilatları, sığorta şirkətləri, müxtəlif sahələrdə fəaliyyət göstərən şirkətlər üçün 40-dan artıq təlimi müvəffəqiyyətlə keçirmişdir.

Lətafə Rəhimli 2016-cı ildən Azərbaycan Bank Tədris Mərkəzinin ekspertidir, müştəri xidməti və satış mövzusunda təlimləri aparır.





© 2009 ABTC
Bütün hüquqlar qorunur
Müraciət Tariximiz Missiya ABTM haqqında Üzvlük Komanda Ekspertlərimiz Vakansiyalar Broşur Əlaqə
Yanaşmamız Standart kurslar Sertifikasiya proqramları
Yanaşmamız Xidmətlər
"Thomas" Sistemi haqqında "Thomas" məhsulları "Thomas" korporativlər üçün "Thomas" fərdlər üçün
ACCA: 2 in 1 ACCA imtahanlarına hazırlıq ACCA online imtahan ACCA Exam Registration
ABTCtest© haqqında ABTCtest©IQ ABTCtest©IQ - Fərdi Sifariş ABTCtest©PRO Sınaq testi
e-ABTC (e-təlimçi) Biznes etika və korporativ davranış Biznes ünsiyyət və danışıqaparma Satış texnologiyaları Müştəri etirazları və şikayətləri ilə iş Müştərilərin qorunub saxlanılması Hesabların açılması, aparılması və bağlanması Nağd əməliyyatlar Nağdsız əməliyyatlar Valyuta rejimi Plastik kartlarla əməliyyatlar
Təlim ehtiyaclarının öyrənilməsi