Əsas səhifə Bizimlə əlaqə
AZ EN

Tövsiyə olunanlar
ABTM haqqında təqdimat
Vakansiyalar İş axtaranlar
Əks əlaqə

Kurslar haqqında məlumat almaq
 
Training
Thomas


e-ABTC
 
Mövzu qrupuna dair bütün Qısamüddətli Kurslar
Müştərilərin qorunub saxlanması yolları
Mövzu qrupu: Marketinq və satış
Kod: T527
Qiymət : 160 AZN
Ekspertlər: İlkin Qarayev  Elnur İslamov 


Kursa yazılmaq
 
Qısa məzmunu

Müddət
8 saat
Kimlər üçün nəzərdə tutulur
  • Müştəri xidməti strukturların rəhbərləri və mütəxəssisləri
Modullar
 
Təqdimat və ilkin test
Modul 1. Müştərilərin qorunması yolları
  • Müştərilərin saxlanması proqramı müştəri loyallığı çərçivəsində
  • Müştəri dəyərinin ölçülməsi yolları
  • İtirilmiş müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və səmərəli qaytarılma strategiyaları
  • Müştərinin saxlanmasına kömək edən alətlər və texnologiyalar 
  • Müştərilərin itirilməsi və əvəz edilməsi ilə bağlı xərclər
Modul 2. Müştəri loyallığına təsir edən amillər
  • Nəyə görə müştərilər bizi tərk edir və onları necə qaytarmaq olar?
  • Tövsiyələrin, təkrar əməliyyatların (satışların) və müsbət münasibətin artırılması yolları
  • Dəqiq və filtr olunmamış müştəri rəylərin əsasında məhsul və xidmətlərin yaxşılaşdırılması
  • Əlverişli müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və qruplaşdırılması
  • Müştərilərilərin saxlanması proqramı və müştəri loyallığı mədəniyyəti

Yekun test

Əldə ediləcək nəticələr
Kursun sonunda iştirakçılar aşağıdakıları biləcəklər:
  • müştəri dəyərinin ölçülməsi yollarını,
  • itirilmiş müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və səmərəli qaytarılma strategiyalarını,
  • müştərinin saxlanmasına kömək edən alətləri və texnologiyaları,
  • müştərilərin itirilməsi və əvəz edilməsi ilə bağlı xərclərin tanınmasını,
  • tövsiyələrin, təkrar əməliyyatların (satışların) və müsbət münasibətin artırılması yollarını,
  • dəqiq və filtr olunmamış müştəri rəylərin əsasında məhsul və xidmətlərin yaxşılaşdırılması yollarını,
  • əlverişli müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və qruplaşdırılması üsullarını,
  • müştəri loyallığı mədəniyyətinin yaradılması yollarını.




© 2009 ABTC
Bütün hüquqlar qorunur
Müraciət Tariximiz Missiya ABTM haqqında Üzvlük Komanda Ekspertlərimiz Vakansiyalar Broşur Əlaqə
Yanaşmamız Standart kurslar Sertifikasiya proqramları
Yanaşmamız Xidmətlər
"Thomas" Sistemi haqqında "Thomas" məhsulları "Thomas" korporativlər üçün "Thomas" fərdlər üçün
ACCA: 2 in 1 ACCA imtahanlarına hazırlıq ACCA online imtahan ACCA Exam Registration
ABTCtest© haqqında ABTCtest©IQ ABTCtest©IQ - Fərdi Sifariş ABTCtest©PRO Sınaq testi
e-ABTC (e-təlimçi) Biznes etika və korporativ davranış Biznes ünsiyyət və danışıqaparma Satış texnologiyaları Müştəri etirazları və şikayətləri ilə iş Müştərilərin qorunub saxlanılması Hesabların açılması, aparılması və bağlanması Nağd əməliyyatlar Nağdsız əməliyyatlar Valyuta rejimi Plastik kartlarla əməliyyatlar
Tədris xidməti üzrə Biznes tərəfdaşlarımız Məsləhət xidməti üzrə Biznes Tərəfdaşlarımız
Təlim ehtiyaclarının öyrənilməsi